טיפולי רפואה משלימה

בשלוחת "מכבי טבעי" בבית של בריאות בבנימינה ניתנים טיפולי טווינא, הומאופתיה, דיקור סיני ורפואה מייעצת.

טווינא – גיל שירז
טווינא היא שיטת טיפול מגע סינית המהווה חלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית וניתנת כחלק ממגוון רחב של טיפולי רפואה משלימה המוצעים במכבי טבעי. טווינא מבוססת על לחיצות ותנועות לישה המתבצעות באמצעות ידיו של המטפל, לאורך מסלולי האנרגיה אשר מכונים מרידיאנים. מטרת הטיפול לסייע בהחזרתן של רקמות פגועות לפעילות תקינה, באמצעות הזרמת דם ושחרור חסימות אנרגטיות והשבת הגוף לאיזון אנרגטי כללי.

הטיפול מתבצע כשהמטופל שוכב על מיטת טיפולים או יושב על כיסא בלבוש מלא. לאחר תשאול המטופל, מבצע המטפל לחיצות ותנועות לישה מהירות בעזרת אצבעותיו וכפות ידיו, לאורך המסלולים האנרגטיים בגופו של המטופל.

הטיפול יעיל להפגת כאבים הנובעים מבעיות אורתופדיות (לרבות כאבי צוואר או גב, תסמונת התעלה הקרפלית, תסמונת מרפק טניס), לטיפול בהפרעות במערכת העיכול, כאבי ראש ומיגרנות, אסתמה, תסמונת קדם ווסתית, מתח נפשי ועוד.

דיקור סיני – עדיאל אדר
דיקור הוא שיטת טיפול השאובה מהרפואה הסינית שעושה בו שימוש למעלה מ-2,500 שנה. השיטה מבוססת על הרעיון של הבאת האדם לאיזון אנרגטי (גופני ונפשי) בעזרת דיקור במחטים עדינות בנקודות מוגדרות על פני העור. הדיקור עשוי לסייע לפתרון מגוון רחב של בעיות רפואיות.

המטפל מבצע את הדיקור באמצעות נעיצת מחטים חד-פעמיות, סטריליות, עדינות ודקות. הן מוחדרות לעור בנקודות מיוחדות, אשר ממוקמות לאורך מסלולי האנרגיה בגוף המכונים מרידיאנים. נעיצת המחטים מעוררת את הצ'י - אנרגית החיים הזורמת במרידיאנים ולעיתים מלווה בתחושות שונות של זרימה ועקצוץ.

הטיפול מיועד לסובלים ממגוון בעיות רפואיות, לרבות כאב כרוני, הפרעות במערכת העיכול, בחילות בעת הריון ולחץ דם בלתי מאוזן. כמו כן לאלו המעוניינים בשמירה על בריאות תקינה לאורך זמן.

הומאופתיה – ענבל קראוס
רפואה ההומאופתית פותחה לפני כ- 200 שנה בגרמניה על ידי דר' סמואל הנמן, ומטרתה לעורר מחדש את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ולחזק את המערכת החיסונית. הטיפול שמבוסס על חומרים טבעיים, מתייחס בו זמנית לאישיותו של המטופל ולמצבו הרפואי.

שמה של השיטה מעיד על דרך פעולתה - הומאו משמעותו דומה, ופתיה היא מחלה. כלומר, על מנת לרפא מחלה, יש להשתמש בחומר שיגרום להופעת סימפטומים הדומים לאלו שמחוללת המחלה עצמה, ובמצבו ההומיאופתי ירפאה. טיפולי הומיאופתיה ניתנים כחלק ממגוון רחב של טיפולי רפואה משלימה במכבי טבעי.

הטיפול מותאם אישית לכל מטופל ובתחילתו נערך תשאול מקיף הנוגע לכל תחומי חייו של המטופל. התרופות ההומאופתיות עליהן ממליץ המטפל מורכבות מחומרים טבעיים, לרבות צמחים, מינרלים או חומרים אורגניים במיהולים שונים.  הן אינן ממכרות ובעיקרון אין להן תופעות לוואי.

הומיאופתיה מציעה טיפול עבור מצבי תחלואה כרונית או מצבים חריפים (אקוטיים) שנדרש בהם שינוי מהותי עמוק, המטפל בשורש הבעיה. במצבים אלו כלולות דלקות ואלרגיות, בעיות במערכת הנשימה ובמערכת העיכול, בעיות רגשיות, חולשה ועייפות כרונית וכן בעיות קשב וריכוז.

פרטים ליצירת קשר:

דרך אתר מכבי טבעי

או בטלפון  6395*

מכבי
04-8119300

לזימון תורים

למידע עדכני על אירועים, הרצאות סדנאות הכנסו לדף הפייסבוק שלנו:

בית של בריאות