טיפולי רפואה משלימה

בשלוחת "מכבי טבעי" בבית של בריאות בבנימינה ניתנים טיפולי רפלקסולוגיה, שיאצו, דיקור סיני בשילוב צמחי מרפאה ורפואה מייעצת.

דיקור סיני –
דיקור הוא שיטת טיפול השאובה מהרפואה הסינית שעושה בו שימוש למעלה מ-2,500 שנה. השיטה מבוססת על הרעיון של הבאת האדם לאיזון אנרגטי (גופני ונפשי) בעזרת דיקור במחטים עדינות בנקודות מוגדרות על פני העור. הדיקור עשוי לסייע לפתרון מגוון רחב של בעיות רפואיות.

המטפל מבצע את הדיקור באמצעות נעיצת מחטים חד-פעמיות, סטריליות, עדינות ודקות. הן מוחדרות לעור בנקודות מיוחדות, אשר ממוקמות לאורך מסלולי האנרגיה בגוף המכונים מרידיאנים. נעיצת המחטים מעוררת את הצ'י - אנרגית החיים הזורמת במרידיאנים ולעיתים מלווה בתחושות שונות של זרימה ועקצוץ.

הטיפול מיועד לסובלים ממגוון בעיות רפואיות, לרבות כאב כרוני, הפרעות במערכת העיכול, בחילות בעת הריון ולחץ דם בלתי מאוזן. כמו כן לאלו המעוניינים בשמירה על בריאות תקינה לאורך זמן.

הדיקור בשלוחת בנימינה משולב בטיפול בצמחי מרפא, למעוניינים בכך ומותאמים כטיפול משולב על יד המדקר.

שיאצו –

שיאצו הוא שיטת טיפול אשר פותחה ביפן במאה העשרים, תוך התבססות על עקרונות הרפואה הסינית העתיקה. משמעות המילה שיאצו ביפנית: "לחץ בעזרת האצבעות". הלחץ אשר מפעיל המטפל על נקודות חיצוניות בגוף המטופל משחרר חסימות אנרגטיות ומאזן את זרימת האנרגיה. הטיפול  בשיאצו נועד לסייע בפתרון מגוון בעיות בריאות, בדומה לרפואה הסינית וניתן כחלק ממגוון רחב של טיפולי רפואה משלימה המוצעים במכבי טבעי.

מהלך הטיפול - בעזרת האצבעות, הידיים והרגליים מפעיל המטפל לחץ נקודתי מתון, תוך תנועה איטית לאורך קווי האנרגיה בגוף המכונים מרידיאנים. הטיפול בשיאצו מתבצע אגב שכיבה על מזרון או מיטה והוא מהנה ומרגיע, הטיפול מתבצע כשהמטופל בלבוש מלא.

טיפול שיאצו מיועד לסובלים מתסמונות כאב (לרבות כאבי גב, כאבי ראש ומגרנות), לחיזוק מערכת החיסון ותמיכה בתהליכי ריפוי, להפרעות שינה, למצבי תחלואה של מערכת העיכול, לילדים הסובלים מהפרכות מהפרעות קשב וריכוז. בעיקרון אין מגבלה על גיל המטופל.

רפלקסולוגיה -
הרפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתמקדת בכפות הרגליים הן לשם אבחון מקור הבעיה והן לשם הטיפול בה.

הרעיון הטמון בבסיס השיטה הוא שניתן לאבחן סיבות לבעיות גופניות או נפשיות בעזרת תשאול המטופל ובחינת כפות הרגליים שלו:   הפרעה באיבר פנימי תתבטא ברגישות, שינוי מרקם, צבע או כאב בנקודה מוגדרת בכף הרגל. הטיפול בסיבה לבעיה מתבצע בעזרת מגע או הפעלת לחץ באזורים מסוימים בכפות הרגליים. בעקבות הטיפול משתחררות חסימות אנרגטיות והשפעה מיטבית על מערכות הגוף.

הרפלקסולוגיה משמשת הן לשם סיוע בהתמודדות עם סימפטום קיים והן לשם מניעה. הטיפול מועיל במצבים רפואיים כגון בעיות נשימה, אלרגיות, כאבי ראש, בעיות אורתופדיות, בעיות במערכת העיכול, הפרעות שינה, חוסר איזון הורמונאלי ובעיות פריון. בנוסף, הרפלקסולוגיה עשויה לתרום להפחתת דיכאון, חרדה ולחץ נפשי. הטיפול מיועד לתינוקות, ילדים ומבוגרים.
במהלך הטיפול המטופל שכוב על מיטה, ללא נעליים וגרביים. בתום תשאול ובחינת כפות הרגליים, מפעיל המטפל לחץ או מגע בנקודות מסוימות בכפות הרגליים. הטיפול מלווה לרוב בתחושת הרפיה, הפחתת לחץ ושלווה.

פרטים ליצירת קשר:

דרך אתר מכבי טבעי

או בטלפון  6395*

מכבי
04-8119300
office@shellclinic.co.il

לזימון תורים

למידע עדכני על אירועים, הרצאות סדנאות הכנסו לדף הפייסבוק שלנו:

בית של בריאות